omnia mutantur

streetart trier

Min lilla blogg, den är till för mig (Var är jag? Vad gör jag här?) och för dig (Vad gör du nuförtiden, varför hör du aldrig av dig? …). Vi har haft den ett tag, vår blogg, gått igenom både fina stunder och några dippar. Du vet; jag är rätt dålig på att uppdatera – men kom igen, du är rätt dålig på att kommentera också.

Så tänkte jag, ok, nytt blod – jag börjar blogga på engelska! Men äh. Det händer inte, kommer inte att hända. Så, vi fortsätter på svenska istället…

I had this thought, that I would start blogging in English. Well, it ain’t happening. Zut, as the French would say. Sorry – our time is not here yet. Welcome back. (But I’ll still tell you were I used to go for breakfast in Bushwick, NYC*).

* Well, I would actually leave dear bad-ass, bachata pumping Bushwick and take a stroll to lovely Rudy’s in Ridgewood, http://www.rudysbakeryandcafe.com.

One response to “omnia mutantur

Kommentera

