Ny horisont i sikte

Sju hav att korsa

Tre månader har runnit iväg som om det handlade om sekunder och minuter, inte dagar och veckor. Jag är tillbaka i Stockholm, men det betyder inte att hemlängtan är borta – bara att den har fått ett nytt mål. Nu är det Helsinki jag får längta tillbaka till, tills nästa äventyr tar vid vill säga … Spännande saker på gång.

Jag kommer att bjuda på ytterligare några Helsingforspärlor (det finns så mycket jag vill tipsa om!), och i rättvisans namn bör ju även Stockholms vackraste platser få komma med på ett hörn. Först kommer dock Finlandsabstinensen att botas med en hel del sommarresor. Spaniens kust, Sveriges vackraste ö, de småländska slätterna och Skandinaviens allra mest europeiska huvudstad kallar alla på mig. Praliner att njuta av i sommarvärmen – både i verkliga livet och här på bloggen.

… Vart längtar du just nu? …

One response to “Ny horisont i sikte

  1. Längtar efter sommar vid den Franska rivieran, sand mellan tårna, långfrukost på balkongen och nya äventyr.
    och iiiih ditt nya, ska bli så spännande!

Kommentera

